суббота, 3 сентября 2011 г.

Рекомендації щодо планування та організації роботи ШМО

Планування роботи шкільного методичного об’єднання
Параметри
Документ або наявність інформації
1.
Проблеми з якими зітнулися вчителі ШМО у попередньому навчальному році та вихід на завдання поточного року.
-          Аналіз діяльності ШМО за попередній рік;
-          Основні напрямки роботи ШМО на поточний рік
2.
Співвідношення в темі та цілеполаганні ШМО з темами та цілями інформаційно-аналітичного методичного центру (ІАМЦ) та ЗНЗ
-          Основні напрямки роботи ШМО на поточний рік
3.

В структурі планування вирішення завдань:
3.1.
Особливості викладання предмету на 2011-2012 н.р.
Врахування при плануванні заходів
3.2.
Реалізація предметної освіти через програми інваріантної та варіативної складової (курси за вибором, спецкурси, факультативи, авторські програми)
-          Перелік програм;
-          За змістом плану ШМО (консультації щодо особливостей викладання, створення тематично-дидактичного забезпечення навч.програм, складання тестів, ППД з викладання курсу, предмету за вибором тощо)
3.3.
Підвищення інноваційної компетентності вчителів ШМО щодо:
-          Сучасної тестології;
-          Інформаційної грамотності;
-          Педагогічних технологій на теоретичному та практичному рівні;
-          Педагогічна дослідницька робота з вчителями;
-          Педагогічна дослідницька робота з учнями;
-          Педагогічне та методичне проектування;
-          Психологічної грамотності.
3.4.
Моніторингові дослідження (циклічність, системність, послідовність дій: аналіз → висновки → корекційні заходи)
-          Навчальних досягнень учнів;
-          Методичної активності (результативності) членів ШМО
-          Результатів олімпіад, конкурсів
3.5.
Організація самоосвітньої діяльності вчителів (доцільність тем в порівнянні з методичною проблемою ШМО, школи, району):
-          Загальна таблиця з темами самоосвіти, терміном та формою реалізації;
-          План роботи вчителя над темою самоосвіти
3.6.
Організація атестації вчителя та вивчення досвіду роботи
-          Презентація досвіду, виступи, виставки, конкурси
3.7.
Організація роботи з учнями:
-          Обдарованими;
-          Що навчаються на початковому рівні.
3.8.
Організація позакласної діяльності з предмету.
-          Тижні, виставки, конкурси та інші заходи
4.
Різнорівневий підхід до організації роботи ШМО:
-          Колективні (теоретичні та практичні семінари, круглі столи, рольові та ділові ігри…);
-          Групові (творчі групи)
-          Індивідуальні (консультації психолога, керівника ШМО, досвідчених вчителів, взаємовідвідування уроків щодо обміном досвідом, методичної допомоги та ін.)
-          Наставництво;
-          Робота з молодими (малодосвідченими) вчителями.
5.
Діагностична основа для планування
Кваліметрична модель «Вчитель», «Вчитель профілю»
           - Готовність до інноваційної діяльності вчителів;
           - Діагностика педагогічних утруднень
           - Інші діагностики
Аналіз діагностичних досліджень
В ході аналізу – висновки
Корекційні заходи
Відображуються в змісті планування

Комментариев нет:

Отправить комментарий