Планування роботи шкільного методичного об’єднання
№ | Параметри | Документ або наявність інформації |
1. | Проблеми з якими зітнулися вчителі ШМО у попередньому навчальному році та вихід на завдання поточного року. | - Аналіз діяльності ШМО за попередній рік; |
- Основні напрямки роботи ШМО на поточний рік | ||
2. | Співвідношення в темі та цілеполаганні ШМО з темами та цілями інформаційно-аналітичного методичного центру (ІАМЦ) та ЗНЗ | - Основні напрямки роботи ШМО на поточний рік |
3. | В структурі планування вирішення завдань: | |
3.1. | Особливості викладання предмету на 2011-2012 н.р. | Врахування при плануванні заходів |
3.2. | Реалізація предметної освіти через програми інваріантної та варіативної складової (курси за вибором, спецкурси, факультативи, авторські програми) | - Перелік програм; |
- За змістом плану ШМО (консультації щодо особливостей викладання, створення тематично-дидактичного забезпечення навч.програм, складання тестів, ППД з викладання курсу, предмету за вибором тощо) | ||
3.3. | Підвищення інноваційної компетентності вчителів ШМО щодо: | - Сучасної тестології; |
- Інформаційної грамотності; | ||
- Педагогічних технологій на теоретичному та практичному рівні; | ||
- Педагогічна дослідницька робота з вчителями; | ||
- Педагогічна дослідницька робота з учнями; | ||
- Педагогічне та методичне проектування; | ||
- Психологічної грамотності. | ||
3.4. | Моніторингові дослідження (циклічність, системність, послідовність дій: аналіз → висновки → корекційні заходи) | - Навчальних досягнень учнів; |
- Методичної активності (результативності) членів ШМО | ||
- Результатів олімпіад, конкурсів | ||
3.5. | Організація самоосвітньої діяльності вчителів (доцільність тем в порівнянні з методичною проблемою ШМО, школи, району): | - Загальна таблиця з темами самоосвіти, терміном та формою реалізації; |
- План роботи вчителя над темою самоосвіти | ||
3.6. | Організація атестації вчителя та вивчення досвіду роботи | - Презентація досвіду, виступи, виставки, конкурси |
3.7. | Організація роботи з учнями: | - Обдарованими; |
- Що навчаються на початковому рівні. | ||
3.8. | Організація позакласної діяльності з предмету. | - Тижні, виставки, конкурси та інші заходи |
4. | Різнорівневий підхід до організації роботи ШМО: | - Колективні (теоретичні та практичні семінари, круглі столи, рольові та ділові ігри…); |
- Групові (творчі групи) | ||
- Індивідуальні (консультації психолога, керівника ШМО, досвідчених вчителів, взаємовідвідування уроків щодо обміном досвідом, методичної допомоги та ін.) | ||
- Наставництво; | ||
- Робота з молодими (малодосвідченими) вчителями. | ||
5. | Діагностична основа для планування | Кваліметрична модель «Вчитель», «Вчитель профілю» - Готовність до інноваційної діяльності вчителів; - Діагностика педагогічних утруднень - Інші діагностики |
Аналіз діагностичних досліджень | В ході аналізу – висновки | |
Корекційні заходи | Відображуються в змісті планування |
Комментариев нет:
Отправить комментарий